Mirai si i za plného světla publikum skvěle povodili

V trvající éře koncertů pro omezený počet návštěvníků zvládli Mirai ve čtvrtek v pražských Riegrových sadech rozdávat radost a smích. Navzdory tomu, že se začínalo i končilo za světla.

Pro Mirai, kapelu, jež předloni touto dobou sklidila cenu časopisu Headliner Zlatý holič pro interpreta s nejvíce koncerty do měsíce, musí být aktuální stav opravdu tristní. „Poslední letošní koncert v Praze,“ hlásil Mirai Navrátil publiku z pódia v Riegráčích. Kapela sice ještě v pátek vystoupí na pražském Letokruhu, ale pak se s ní fanoušci z metropole asi skutečně budou muset na čas rozloučit.

Bylo vyprodáno, což samozřejmě dnes není vizuálně poznat. Ale ti lidé, kteří si koncert užívali za plotem, zjevně nebyli škrti, prostě se na ně už nedostalo.

I na pivní zahrádce se sluší publiku nabídnout „něco navíc“, o to se tentokrát postaral oslavenec Šimon Bílý a kapela, která bubeníkovi přímo z pódia za doprovodu publika zpívala Happy Birthday.

Jinak samozřejmě Mirai nabídli celou paletu své pódiové show – od plamenometů v písni Dítě robotí přes hromadný výskok celého davu po výlet na člunech po rukou publika, který si kromě frontmana vyzkoušela i jedna z fanynek. Jen tedy Navrátil musel rozvolněný kotel vyzvat, aby přistoupil blíže a trochu se semknul. „Je to takové protikoronové opatření,“ vtipkoval.

Možná jen hromadné mávání rozsvícenými mobily působilo za plného denního světla spíš úsměvně. A taky mohl mistr zvuku v tomto vlastně komorním prostředí malinko utáhnout příliš nařvaný aparát. Díky tomu by možná bylo lépe rozumět zpěvu.

Jinak to ovšem byla další celkem zdařilá akce jednoho pro hudbu nepříliš vstřícného léta.